Sayfalar

4 Aralık 2011 Pazar

Güçlü Kadınlar ve Pelin Sendromu





Nil Karaibrahimgil'in bir şarkısı vardı hatırlar mısınız.  Adı Pelin ;

 " Hayat bazen birini seçer Biz “pas!” deriz söz Pelin’e geçer

Pelin’in bir stili var Mesela aşık olmaz

Biz hepimiz buluşuruz Pelin’in vakti olmaz

Bak Pelin’e Pelin’e Mor bana gitmez Pelin’e gider

O beni sevmez Pelin’i sever... "



Hepimizin çevresinde vardır böyle kızlar. Öyle ki onlar 365 gün yeni kıyafetlerle dolaşırlar. Yağmur yağar benim saçlarım püsük gibi olur fakat onlar daima kuaförden çıkmış gibidirler. 
Üstelik o ayakkabıları hep çamursuzdur.

Derslere girmezler. Buldukları notlara bir gece çalışıp sınıfı geçerler.

Hiç bir şeye vakitleri olmaz. Ellerinde bisküvi ile dolaşmazlar.
Hep zayıftırlar.

En önemlisi aşık olmazlar.  Senin beğendiğin çocukla cilveleşir ve 
sevgililerini kendileri terk ederler...  

Gözüne yüzüne renkli bir far çeker bayılırsın.
Bulur sürersin aynı rengi ama olursun maymun gibi.

Anne babalarının sözünü dinlemeyi dört yaşında bırakmışlardır.
Okul biter bitmez işe girerler ama kendi seçtikleri işe.
ve hala saçları güzeldir. 

Evlendikleri adam kesin zengindir. Düğünü şöyledir böyledir.
Vardır işte bir hikmetleri.

Ben ara ara "Pelin Sendromu" yaşarım. 
Nil'in şarkısından esinlenerek böyle diyorum bu duruma.

Bu kızlar nasıl bu kadar güçlü. 
Hep bir boy öndeler.
Onların da var sorunları var biliyorum ama  bu sorunlarla başa çıkış şekilleri çok farklı. 
Güçlü bir duruşları var.
Hayatla geçinmeyi öğrenmişler mi ne ?

17 yorum:

  1. Nil'in şarkısı bir yana,senin yazındanda yeni bir şarkı çıkar bence:)

    YanıtlaSil
  2. kozmetik perisi,
    :) bilmem öyle mi dersin.

    YanıtlaSil
  3. vallahi doğru!!!benim de etrafımda böyle kızlar oluyo,gıcık olup kıskanıyorum doğal olarak:)))

    YanıtlaSil
  4. Boyle kizlarla pek isim olmaz ama blog cok ic acici olmus! :)) basarilar dilerim.... fotografla ilgili bir seyler icin her zaman beklerim...

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Following you back dear! thank you xx Joice

    YanıtlaSil
  6. ah milky, sadece hayatı umursamıyorlar, hepsi bu! denemelisin ^.^

    YanıtlaSil
  7. hahaa adım pelin ve nil bu şarkısını ilk çıkardığında üniversitedeydim şarkıyı dinlet dinlemez herkesin dediğişutdu; peeelin sana yazmış bu şarkıyı sanki ::) evet bende orda bahsettiği kızlardanım üstelik adımda pelin :)

    YanıtlaSil
  8. Süperdi yaaa !
    Haklısın hemde çok..:))
    Sevgiler canım
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  9. Gülümse,
    var demi böyleleri yahu gıcık olmak elde değil Nil haklı :)

    Nazlı,
    çok teşekkür ederim yorumun için hoşgeldin bloğuma!

    Love Joice,
    comment made ​​me happy ! XoXo

    Bir düşünce müsveddesi,
    formülü bu diyorsun yani :) bilmem ki o kadar kolay olmasa gerek.

    Pelin,
    bu yazı tam sana denk geldi desene.
    ee sen nede olsa alışıksın üniversiteden al bide benden siz yok mu siz :))

    Hayat Cafe Tarifleri,
    bloğuma hoşgeldin. yorumun beni çok mutlu etti.
    Haklıyım ama demi :)

    YanıtlaSil
  10. Çokkk haklısın yaaa, hayata 1-0 yenik başlamak değilde nedir bu yani? :):):)
    İyi ki çevremde fazla yok onlardan :)

    YanıtlaSil
  11. ne güzel anlatmışsın hepimizin zaman zaman yaşadığı Pelin sendromunu :) ellerine sağlık :)

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. blogunuzu yeni keşfettim izlemeye aldım sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  13. dışa yansıtmamak en büyük silahları ve hep mutlu umursamaz görünmek :P

    YanıtlaSil
  14. süper bir yazi olmus cok begendim, maalesef bende hic bu kizlardan olmadim, maalesef diyorum cünki cok mutlu gözüküyorlar disardan bakinca ; )

    YanıtlaSil
  15. Ahaha bende Pelin Sendromu ne diye düşündüm başlığı okuyunca :D O kızlardan olmadığım ne kadarda belli işte :D Ama yazı çok güzel ve doğru olmuş ;)

    YanıtlaSil
  16. ama su var, o pelin'lerin dışı ne kadar etkileyiciyse içleri de o kadar boş olur. tebrubeyle sabıttır :)

    yanı bı ınsanın her yonden mukemmel olması dogaya aykırı bır kere.pelin'in içinde de ne fırtınalar kopuyordur da haberimiz yoktur. hem onemlı olan çaktırmamak :)

    YanıtlaSil
  17. Bloğunuzu yeni keşfettim ve bayıldım.Hemen üyeniz oldum.Sık sık yazmanız dileğiyle.Sevgiler.
    Emel

    YanıtlaSil