Sayfalar

11 Eylül 2011 Pazar

Suri Cruise Blair Waldrof Haliyle İçler Acısı Durumda




Önceki gün annesi ile dışarıda görüntülen küçük Suri tam bir kadına benziyordu.  Blair Waldrof un beş yaşındaki hali gibiydi.

 Basında yıllardır ağır eleştirilere maruz kalan aile halen kızlarını kadın gibi giydirip onun makyaj yapmasına izin veriyor.
Suri'nin kırmızılı rujlu son hali ajanslara düştüğünde yine aynı tartışmaları alevlendirdi.

Daha öncede Suri ve annesi sephorada  makyaj alışverişi yaparken görüntülenmiş ve arkasından bilmem kaç bin dolarlık fatura ile evlerine dönmüşlerdi.

Aynı zamanda basında Suri'nin ince kıyafetlerle dolaştırılması da uzun süre tartışılmıştı.
Google da küçük bir arama ile pek çok fotoğraf bulabilirsiniz.

Kız çocuklarına makyaj yapan ve topuklu ayakkabı alan aileleri görünce çok üzülüyorum.  Çocuk nedenli ısrar ederse etsin yapmak istemeyen aile yapmaz.
Çocuğun ruhsal gelişimi açısından oldukça sağlıksız fakat yeni nesil anne babalar daha bilinçli olduklarını sandıkları halde pek çok konuda daha bilinçsizler.

Bu anne babaların eseri olan çocuklar maalesef ruhsal açıdan pek çok şeyi yitirmiş olarak yetişecek.





Suri ve Olay Yaratan Halleri;
Makyajı ;





Topuklu Ayakkabısı;






Starbucks Sevgisi;




Üşümesi ;




21 yorum:

  1. Yazık bu kıza, ilerdeki halini düşünemiyorum

    YanıtlaSil
  2. ay gerçekten çok çirkin ya, ben de çok üzülüyorum böyle çocuklar için.
    bir arkadaşımın komşusu, 5 yaşındaki kızına siyah renk iç çamaşırları, tayt ve bikini alıyordu. Çocuk küçüklüğünden beri hiç renkli giymemiş neredeyse, annesi bu şekilde seksi olduğunu söylüyordu, ben de şahit oldum birkaç kez... Şoka girdim, seksi mi olması gerekiyor diye.. Çocuk da bunu hiç yadırgamıyordu, büyümüş de küçülmüş gibi bir hali vardı sürekli. Yazık..

    YanıtlaSil
  3. Bu zavalli masum cocuklara sevinmekmi lazim üzülmekmi lazim cikaramiyorum dogrusu

    YanıtlaSil
  4. tek kelime ile iğrenç,özellikle babasının akıllı olabileceğini düşünmüştüm:( ben çocukla süslü püslü çocuk çantalarını bile yakıştırmıyorum,çocukların spor giyinmesinden yanayım hep.

    YanıtlaSil
  5. pembe gönlüm sende,
    umarım çok vahim vaziyette olmaz.

    bubble,
    anlattıkların karşısında şoka girdim.
    O anne resmen ruh hastası. Ciddi ciddi yardım alması gerekıyor.
    5 yaşındakı ufacık çocuğunu hangi anne seksi gösterme çabası içerisinde olurkı.

    Bu kadının kocası, ailesi de mı farkında değil?

    Nesliname,
    üzülmek lazım. Hemde çok...

    YanıtlaSil
  6. özge,
    katılıyorum.
    ben ellerinde oje gorduğüm zaman bile üzülüyorum. Çocuk kesinlikle spor giyinmeli.

    YanıtlaSil
  7. hangimiz annemizin topuklu ayakkabısına kırmızı rujuna özenmedik ki ama bizim annelerimiz tutup özel ayakkabı yaptırıp sephoraya makyaj alışverişine götürmedi bizi hele ki 5 yaşındayken bu çok komik.düşünüyorum da 18 yaşına kadar allık bile kullanmadım doğru dürüst,iyiki de kullanmamışım çocukluğumu doyasıya yaşadım iyiki onunkiler gibi bi anne babam yokmuş:)

    YanıtlaSil
  8. birinin suri'ye makyajsız daha güzel olduğunu anlatması lazımm..

    YanıtlaSil
  9. öncelikle bence gördüğüm en iyi postu hazırlamışsın. Diğer kareleri tekrar tekrar gözümüze sokarak aslında Katie'nin nasıl anne olduğunu görmek üzücü. Diğerlerine daha çok takılmak gerekirken ben kırmızı ruja o kadar katılmıyorum. Kozmetik mağazalarını dolaşırken rezillik çıkarmasın diye sürmesine izin vermiş olabilirler. Sevdiği renk olarakta kızmırı olabilir. Yani kendi çocukları oje, ruj sürünce bak bak süslüye bak deniyor. Arada fark var Suri'nin her anı takip ediliyor bu anlarının basına sızması kadar doğal bir şey olamaz. Diğer detaylara çekilip daha çok yorum yapılması gerekirken her kız çocuğunun yeri göğü inleterek istediğini yaptırdığını biliyoruz. Hele bir de Suri'yi düşünürsek http://bit.ly/p6ao5q burda nasıl bir hayat yaşadığını yazmıştım :)) O yüzden bana çok normal geliyor sadece ruj olayı!

    YanıtlaSil
  10. Benden Birşeyler,
    Aynen cnm ben ilk allığımı 21 yaşında aldım. Oldukça sade ve çocuksu kıyafetler giydim. Ailem asla gösterişli şeyler almadı. Bilinçli olarak beni de eğittiler.

    Alice,
    :) bence annesine anlatmaları lazım gibi :)



    Curcunam,
    teşekkür ederim. Linke gidip yazını da okudum. Oldukça şaşalı bir haya yaşadığı ortada.

    her aile kendi imkanlarının yarattığı olanakları fazlasıyla sunduğunda çocuk sağlıklı yetişmiyor.Bir ruj bir oje meselesi değil tabiki haklısın.

    YanıtlaSil
  11. milky, o anlattığım kadın, bence de ruh hastası ama benim çok yakından tanıdığım biri değil, bir arkadaşımın komşusuydu. Ama kocası kızıyormuş sanırım, öyle demişti laf arasında.. Ay ben zaten şoka girmiştim, söyleyecek söz bulamamıştım. Ha bir de kıza yemek yerken, yeme şişmanlarsın, manken gibi olcak benim kızım tarzı telkinler veriyordu..Uzun süredir görmedim, kız ne haldedir bilemiyorum..:)

    YanıtlaSil
  12. inanamıyorum falan diyebilirim böyleleride var tam manyak bu kadının çocugu olmak içler acısı bir durum..

    YanıtlaSil
  13. Yazik,hic iyi bir annelik yapmiyor bu kadin,kendi de bakimsiz zaten surekli.Tom da karismiyor belli ki.
    Hayir demiyorlar cocuga,her istedigini yapiyorlar sanirim...
    Yazik,baska ne diyebiliriz ki...

    YanıtlaSil
  14. ay yazık gerçekten! küçücük çocuk tabii ki isteyecek makyaj yapmak topuklu ayakkabı giymek. suri de suç yok bütün olay annede bitiyor:(

    YanıtlaSil
  15. Bende bir anneyim ve bir kız çocuğum var. Bu küçük kız içinde gerçekten üzülüyorum, yazık, ama sanırım annesi bizim kadar duyarlı değil. İşte bu yüzden herkes ANNE olmamalı diyorum. Çünkü annenin bir veya bir kaç hatası bir canlının, bebeğin, çocuğun, insanın hayatına mal olabiliyor. Sonuç, yarının sorunlu mutsuz bireyleri :(

    YanıtlaSil
  16. Yazık, Suri bebeklikten genç kızlığa geçti, psikolojisini düşünemiyorum. Annesinin ona topuklu ayakkabı, tafta elbise giydirirken, makyaj yaptırırken yaşadığı ne tür bir tatmin acaba?

    YanıtlaSil
  17. Katie holmes ruh hastası bence.hangi anne bu yaşta böyle şeylere müsade eder hiç mi çocuğunu düşünmüyor bu kadın.

    YanıtlaSil
  18. merhaba; blogunu yeni keşfettim :)

    buarada, çocuklarına karışmamalarının nedeni bağlı oldukları tarikat diye okumustum bir yerlerde. sanırım tarıkattakı ogretıye gore cocuklar cocuk olarak degıl de ne yapacagına kendısı karar verebilecek bıreyler olarak goruluyor :) bu yuzden de suri kafasına gore takılabiliyor ve ailesi de buna ses cıkarmıyor :)

    YanıtlaSil
  19. ne bıcım annne ya...

    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Çok ilginç bu yeni nesil Hollywood anneleri..Angelina-Brad de kızlarının "sadece" kendi seçimlerini yapmasına izin veriyor. Veriyor da kız çocuğu olmasına rağmen kendine artık erkek ismiyle hitap edilmesini ve o şekilde de davranılmasını isteyecek duruma gelmiş.
    Demek oluyor ki sınırları iyi koymak gerekiyor.
    Yoksa hiç bir kız çocuğu yoktur ki annesini rujlarını sürüp ve topuklu ayakkabılarını giyip dolaşmasın evde..

    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil
  21. Selamlar.. Yorumları şöyle bir okudum da makyaja ayakkabıya takmış herkes yahu körmüsünüz kar yağıyor çocuğun ayağında bez babet, yağmur fırtına var annesi kalın montunu kaşkolunu takmış çocukta mont yok bacaklar dizler çıplak. Hele bi resimde üşümesi her yanına yansımış!.. Siz hala yok makyaj yok topuklu ayakkabı kendi çocuklarınız bi ruj bi oje sürdümü teyzesi bak dersiniz burda bu batmış gözünüze hava buz çocuk çıplak aloo şuraya bakın..

    YanıtlaSil