Sayfalar

27 Şubat 2012 Pazartesi

Angelina Jolie nin Ayrık Bacağı




Angelina Jolie,  Oscar ödül törenine Atalier Versace marka kadife bir elbise ile katıldı.

Öncelikle ben kadife kumaşın böyle belden atraksiyonlu kullanımını sevmiyorum. İnce bir kumaşın yarattığı zarafetten uzak bir görünüm sergiliyor. Alttaki fotoğrafa dikkatli baktığınızda Perde kumaşı gibi görünen kadife elbise beni pek bir itti.




Ve vee ve gelelim o uzun yırtmaca Twitterı sallayan ayrık duran sağ bacağına. 
O bacak bütün bir gece ayrıktı, hep ayrık.


Aman Allahım resmen kadında kalça çıkığı varda  sağ bacağı yerinden oynamış gibiydi !




Angelina Jolie son zamanlarda pek çok kez bacak dekoltesi tercih etmişti. Diğerleri on numara ama bu sefer tam bir facia olmuş.


11 yorum:

  1. Bence onun durusu artik boyle,baksana hep ayni model elbise giymekten oyle kalmis hahah bravo ,cok zor durus:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu,
      bencede bravo ! yani bütün gece öyle durabilmek bir meziyet. Sanki baceğı yerinden oynamış gibi :)

      Sil
  2. bir de böyle boyu çok kısa gözükmemiş mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem haklısın benimde dikkatimi çekti o durum. Neden olabilir sence ?
      Acaba elbisenin yırtmaç şeklinden yani kesimyle mi alakalı...

      Bence yırtmacın yerinden dolayı. Yandan değilde önden açılmış ondan olabilir.
      ama her nedense gerçektende kısa görünmüş.

      Sil
  3. bence kadın bütünüyle itici! kıskanıyor muyum diye durup düşünüyorum da yüzlerce kadın var hayranlıkla beğendiğim bu kadın tam anlamıyla "overrated" geliyor bana. bacağıda ayırınca şahtı şahbaz oldu dedim ilk saniyede!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bc,
      canım bence gerçektende beğenmediğin için oyle düşünüyorsun asla kıskandığını düşünmüyorum. Mesela bende Rihanna yı pek beğenmem kıskandığım için mi hayır. O kadar kadını beğenirken neden onu beğenmeyim ki.

      Normalde ben Angelinayı beğenirim ama gerçektende artık abartıdığını düşünüyorum. Çok zayıfladı, yüzü çöktü...

      Sil
  4. O poz çok itici yaa, bir de fotoşopla iki bacağını ayırmış gibi birşey yapmışlardı, koptum ona da :)

    YanıtlaSil
  5. Ayyy çok güldümmm:)))Çok şükür zayıfladıkça çirkinleşiyooorrr:)Bir zamanlar kıskandığımdan olsa gerek, rahatladım:)

    YanıtlaSil
  6. Blogunuz çok hos. Bol okuyuculu günler dileriz. Sizi, kendi satis blogumuzda da görmek isteriz.
    Yeni eklenen ürünleri ve indirimleri kaçırmayın.
    Sevgiler

    http://tumtumdkkan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Ihre Kleider sind echt schön aber langsam muss sie sich was neues einfallen lassen ;)

    Sweetflower48.blogspot

    YanıtlaSil
  8. Bu kadının bu bacak gösterme sevdası nedir zaten hiç anlayamadım:D

    YanıtlaSil