Sayfalar

8 Ocak 2012 Pazar

Kinin İçeren Güçlendirici Şampuan







Saçlarından yana pek bir bahtsız olan ben var olan saçlarımı da korumak amacı ile sürekli farklı şampuanlar kullanırım. Bu nedenle uzun bir süre önce market şampuanlarına elveda dedim. Burada ise kullandığım şampuanları sizinle sık sık paylaşacağım.

Öncelikle benim saçlarım çok ince telli ve az. Aynı zamanda saç derim çok hassas ve seboreik dermatit sorunum var. Sürekli olarak saç dökülmesi sorunu yaşıyorum.
Tüm bunların ışığında gelelim bu ürüne ;

Şampuanın Artıları ( + ) :

-  Bu şampuandan iki kutu bitirdim ve  bence mevsimsel dökülmelerde etkili. Kullanmaya başladıktan bir kaç hafta sonra dökülmeniz azalıyor.

- Bu ürün tüm dökülme karşıtı serumları ile kombinlenebilir. Ben tek başına kullanmama rağmen etkisini fark ettim. 

- Şampuanın kutusunun arkasında kullanımdan bir ay sonra saçlarınızın yüzde seksen ve doksan arasındaki sayılarda değişen uzama, güçlenme, parlaklık vs. sonuçlarını veriyor. Kutusu da oldukça kullanışlı.

- Sürekli kullanımda saçlarımın biraz daha hızlı uzadığını da fark ettim.

- İçeriği, üretim şekli, kokusu ve paketi  kullanırken size güven veriyor. Bu benim için çok önemli.






Şampuanın Eksileri ( - ) :

- Saçlarınız inanılmaz dolaşıyor. Normalde benim saçlarım hiç dolaşmaz çünkü boyasız. Bu şampuanı kullandığımda işkence çektim. Bu nedenle yanında saç kremini de almanızı tavsiye ederim yada başka bir saç kremi kullanmalısınız.

- Mevsimsel dökülmede etkili evet ama benim gibi ayrıca mevsim dışı kronik dökülmeniz varsa durdurmada yetersiz kalıyor.

- Saçlarımda daha kolay şekil alma, parlaklık, volum yada saç derimin rahatlaması gibi bonusların etkisini hissedemedim. Bu nedenle beklentimi tam alamadım.

- Şampuanın kendisine has bir kokusu var. Bu koku kinin bitkisinden kaynaklanıyor sanırım bana göre kötü değil doğal bir koku ama sevmeyenler çıkacaktır.


Özetle: Güvenle kullanabileceğiniz mevsimsel dökülmelere etkisi olan,  ama artı bonuslar beklememeniz gereken bir şampuan.

Milky buna beş üzerinden  ♥ ♥ ♥  kalp veriyor.

Sizlerde dökülme için kullandığınız şampuan veya yöntemleri yazarsanız sevinirim.

22 yorum:

  1. milky blogunu cok sevdim ve üye oldum=)takipteyim bende beklerim sevgilerr=)
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. offff uzatma etkisi süpermiş o zaman

    YanıtlaSil
  3. Cnm bir ara bende mevsimsel dökülme sorunu yaşamıştım.Anna susanna serum ve şampuan kür yapmıştım dökülmeyi biraz azaltmıştı.

    YanıtlaSil
  4. Khaleesi,
    Hoşgeldin !
    Bir süredir seni çok severek takip ediyorum cnm ♥

    Gülümse,
    :) saçlarım çok az olduğu için maslesef uzatma etkisi benim için anlamsız kalıyor ama olsun.
    Şöyle savuracağım gür saçlarım olsa ama nerde...

    Kozmetik perisi,
    Hemen baktım sitesine şimdi cnm. Bilmiyordum bu markayı.
    Şimdi bakıcam bulunduğum şehirde nerelerde var. Çok teşekkü ederim.

    YanıtlaSil
  5. uzatma etkısı supermıssssss ,denesemmıııııı acabaaaaaaa

    YanıtlaSil
  6. kokosh ,
    sana kısa saç harika oluyor cnm.
    Çok modern ve havalı duruyor ama denemek istersen iki kutu bitiridiğinde biraz daha hızlı uzadığını farkedebilirsin. En azından bende öyle oldu :)

    YanıtlaSil
  7. bence sampuan kadar diger etkili faktor SU. istanbuldan tasındıgımdan beri ne sacımı tarayabılıyorum nede dokulmesini engelleyebiliyorum:( bodrumun arıtılmıs, leş gibi kokan, çok bol kireçli suyu kafa derimde traverten etkisi yapıyor. caanım saclarım heba oluyor:(

    YanıtlaSil
  8. elma+z,
    su çok önemli haklısın. Benim bulunduğum şehirinde suları oldukça kireçli.

    Örneğin şehir değiştirdiğimde saçlarım dahayumuşak ve volumlu oluyor.
    Şimdi şehir değiştirmek şart oldu o zaman :)

    YanıtlaSil
  9. Canım artıları eksilerini görmemi engelledi=)Denemek lazım;)

    YanıtlaSil
  10. noviderm totephan kullanıyorum,oldukca memnunum. Deneyebılırsın aslında :)

    YanıtlaSil
  11. Tesekkurler cnm bende seni takip edicem artik:)) operimm

    YanıtlaSil
  12. Zaten hiç bir şampuan bundan fazlasını yapamaz aslında. İyiymiş bence. Bir şampuan için yeterli. Selamlar :)

    YanıtlaSil
  13. Follow,
    mevsimsel dökülmeler yaşıyorsan tercih edebilrsn cnm :)

    Gamze,
    Noviderm çok güvendiğim bir marka ama şampuanlarını hiç denemedim. Şimdi bakıcam netten cnm çook teşekkür ederim önerin için.

    Khaleesi,
    Kocaman öpüyorum cnm :)

    Ahu,
    evet cnm market şampuanlarına göre düşününce bundan daha fazlası olmaz diyor insan ama zaten senin saçların çok güzel cnm masallah.

    Dina,
    thanks for your comment and follow you too :)

    YanıtlaSil
  14. yılaronceil yurtdısından almıstı. Sampuanları da maskeleri de harika..

    YanıtlaSil
  15. Aysun,
    evet avrupada uzun yıllardır olan bir marka. Maskesini hiç denemedim ama gözüm var :)

    YanıtlaSil
  16. Saçlarım normalde bile çok dolaşabiliyor o yüzden sanırım bana göre değil :(

    YanıtlaSil
  17. Sevda,
    eğer normal şampuanlarla bile saçların dolaşıyorsa eminim bunda da ole olur bu nedenle düşünürsen kremini de almanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  18. Güzel bilgiler için teşekkürler. Evet bende kullandım bazı ürünlerini. Ama kolay bulunmuyor.

    YanıtlaSil
  19. Bende o kadar çok şampuan kullandımki dökülme problemi için sayısını hatırlamıyorum.En son denediğim Bioxcin forte cidden dökülmemi çok azaltıı ve en güzeli boyalı saçlarımı bile düzene getirdi,kolay tarayabiliyorum:)Tavsiye ederim!

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Milky :) Blogumu takip ettiğin için teşekkür ederim. Bu post çok ilginç geldi bana çünkü benim de saçlarım inanılmaz ince telli ve sürekli dökülüyor, hızlı yağlandığından da hergün mutlaka yıkamalıyım. Kerastase'den Loreal'e birçok şampuan denedim. Hiçbirisi gözle görülür bir iyileşme sağlamıyor. Konu ilgimi çekince tüm yorumları da okudum. Son yorumcu gibi bana da en son kuaförüm Bioxcin önerdi. Çok uzun süreli kullanımda saçlar geri çıkıyormuş. Kendisi de yıllardır kullanıyormuş. Sürekli eczaneye uğrayıp almayı unutuyorum, gidip alıp stoklayacağım ve ciddi bir şekilde kullanacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Helin,
      Bioxcini bir dönem bende kullandım ama nedense o zamanlar bana pekte fayda etmedi. Dediğin gibi belkide düzenli kullanınca etkisini gösteriyordur.
      Bir arkadaşımda Biodermayı düzenli kullanıyor memnun fakat onun saçları zaten gür ve kalın telli.

      Ben Bioderma Node Fluid şampuanı çabuk yağlanan açlara hep öneriyorum. Su kıvamında ve çok köpürmeyen bir ürün. Şampuana pek benzemiyor :) Düzenli kullanımda etkisi var ama pahalı maalesef.

      Dökülme içinde geri Avene şampuanlara dönücem kullandığım dönem saçlarıma çok iyi gelmişti.

      Sil
  21. Güzel bir yazı olmuş tebrik ederim.

    YanıtlaSil