Sayfalar

27 Kasım 2011 Pazar

Yeni Yıl İçin Sade ve Şık Büyük Küpeler


       Yeni yıl aslında bahane. Bu sene sade ve şık olmanın anahtar yolu büyük küpeler
Gündüz jeanlerin gece abiyelerin tamamlayıcısı büyük küpeler ile en sade kostümü bile dikkat çekici hale getirebilirsiniz.

      Bianca Balti'nin,  Ermanno Scervino defilesinde büyük küpeleri ile görenleri kendine hayran bıraktı. Bu sene 2012 koleksiyonlarında bolca kullanıldı bu küpeler.

Dolgun yüzler açık bıraktıkları yada yarım topladıkları saçları ile kullanabilirler.
İnce yüzler ise sıkı at kuyrukları yada topuzları ile yuvarlak yada oval formlu küpeleri tercih edebilirler.

Yüzünüz çok küçük ise fazla büyük küpelerden kaçınmakta fayda var.



               

Topuz saçlar, doğal bir makyaj ve iri küpeler ile sade bir şıklık kaçınılmaz olacak.
Sade ve siyah bir kostümü ışıltılı ve iri küpeler ile tamamlayarak harika görünebilirsiniz.







13 yorum:

  1. Bir ara hep sallantılı küperi alıyordum,şimdiyse daha miniklere gidiyor elim.
    Görseldekiler de pek ihtişamlı;)

    YanıtlaSil
  2. followupfahıon,
    ewet nedense benimde elim hep minik küpelere gidiyor. :)

    Zaten günlük hayatta kullanımı çok daha kolay ama bu ihtişamlı küpelerde özel günler için çok şık duruyor.

    YanıtlaSil
  3. Küpeler sahane ! Cok begendim. Ayrica Blogunda cok güzel. Liz

    ruechicpieces.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. küpeler tek başında bile herşeye yeter.
    şık ama kullanımı zor galiba :)4sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. hepsi süper gözüküyor aslında ama ben ilkini istiyorumm

    YanıtlaSil
  6. Liz,
    Çook teşekkür ederim güzel yorumun için :) hoşhgeldin !


    Pembe Fiyonk,
    çok ağır ise kullanmak biraz zor oluyor klipsli yerine geçirmeli olanları tercih etmek lazım sanırım :)


    Mini Design İdeas,
    kesinlikle ana katılıyorum bende ilkini istiyorum tamam bana Bianca Balti gibiolmaz belkı ama olsun buna benzeyen bir şey almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çok uzunlar, omza değenler değil de normal uzunluktakileri ben çok seviyorum. Küpesiz çıkmam zaten :)

    YanıtlaSil
  8. küpeler çok hoş ama kulakları aşağı doğru çekenler nohoş bir görüntü veriyor. yapım malzemesi çok önemli diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  9. Ne olacak bu küpe sevdamız böyle bilmem. :))
    Ben dükkan acsam artık diyecek boyutlara geldim de :)

    Çok sevgiler. Çok hoşlar,,,

    YanıtlaSil
  10. sevda s.
    ben çok nadir küpe kullanıyorum taktığım zamanda ellim hep miniklere gidiyor nedense bu zrzlar.


    Elma kurdu,
    sarkan kulaklar ve sarkmış kulak delikleri çok çirkin bir görüntü oluşturuyor çok haklısın yapım malzemesi çok önemli

    yalnız geçen halka küpe aldım kocaman ama hiç yok kadar hafif bu nedenle alırken dikkat etmek lazım.



    Bir dut masalı,
    Ahh ahh hiç sorma bir de ben alıp alıp ıkı gün takıp sonra takmayanlardanım bir de taksam :)

    YanıtlaSil
  11. Ilk fotoda kadin´mi güzel küpe´mi güzel karar veremedim, ikiside sahane! ; )

    YanıtlaSil
  12. bu kadar büyük olmamakla birlikte ben de büyük küpeleri çok severim ama annem sinir oluyor bu küpelerime:)))

    YanıtlaSil
  13. ilk karedeki küpelere bayıldım:) ben genelde küçücük küpeleri tercih etsemde çok gösterişlilermiş:)

    YanıtlaSil