Sayfalar

29 Kasım 2011 Salı

Tepki Adına Cupcake





Bu hızla hazırlanmış özensiz ve yamuk cupcake için affınıza sığınıyorum.
pek çoğunuz sanırım haberdar bu olaydan. Oje bloglarından birine yapılmış çirkin bir yorum beni de çok üzdü. Herkes istediğini düşünmekte serbest ama saygısızlık ve terbiyesizlik bambaşka bir olay.

Tırnaklarına Cupcake çizmiş bir arkadaşımıza hakaretler yağdı. Bu modelin mantarlı bir tırnağın kek kremasına batırılmış gibi durduğunu, erkeklerin şarap rengi ve french dışında oje sevmediğini yazan ve düşünen zihniyetlere sesleniyorum ;

Blog yazmak estetik ruhun doğurduğu bir ihtiyaçtır.
Sizler gibi erkek ve onu tavlama sanatından başka aklı bir şeye çalışmayan kişiler
siz varın şarap rengi oje sürmeye devam edin.

Güçlü bir kadın kendisini ve bedenini sanatsal bir hazla yani zevk alarak boyar.
Tek amacı erkeklerin ne düşündüğü değildir. Kendi yeteneklerini ve bedenini keşfetmek bunu da hemcinsleri ile paylaşarak mutlu olmabilmektir.




Dilereniz yukardaki logo ve bir cupcake ile detek verebilirsiniz

8 yorum:

  1. canım ya çok merak ettim bu blogu kim blogunda böyle yazmışşş??

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım!! :)şu anda renkli oje süremiyeceğim bir durumda olmasaydım bende hemen yapacaktım...

    YanıtlaSil
  3. Süpersin, ben yapamadım ama tepkiler bayıldım.
    Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yazmışsın ya,densiz insan sayısı o kadar çok ki,bir de tabi bu ortamda ismini ifşa etmeden yorum yazabildiğin için insanlar kendinde herşeyi söyleme hakkını buluyorlar!!burda ticari amaç gütmeden zevkle birşeyler paylaşmaya çalışıyoruz,onda bile hırs yapanlar var,vallahi anlam veremiyorum,omurgasız insan sayısı nasıl bu kadar arttı aklım almıyor!!
    ben olayı ilk defa senden duydum,kime kimin yaptığını da bilmiyorum ama sadece güzellik yaratmak isteyen bizlere böyle çirkin şeyler olduğunu duyunca dayanamadım içimi boşalttım :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Özgecim,
    bir buraya bak istersen :) http://www.emeraldsparkled.com/2011/11/dont-touch-my-cupcake.html


    J.d,
    Teşekkür ederim.Bende pek beceremedim ama maksat destek.

    Sevda S.
    Teşekkür ederim. Maalesef üzücü bir olay ve bende destek vermek istedim.

    Fidoland,
    maalesef yaşanıyor böyle şeyler. Bizler burada estetik duygularla kendimizce güzel şeyler yapmaya çalışıyoruz ama insanlarda bir hazımsızlık var.
    Beğenmezsen beğenmezsin ama hakarete ne gerek var :)

    YanıtlaSil
  6. bu postların hepsine destek verdim. yazdıklarının hepsine harfiyen katılıyorum. komikler prim yapma çabasındalar ve emeğe saygıları yok.. cupcakeli tırnakları seviyorum emeklerine saygı duyuyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. milky ♥
    manikür şahane olmuş, ama ben herşeyden çok yazıya bayıldım.
    tebrikler:)

    YanıtlaSil
  8. Tubitos,
    gerçekteende emeğe hiç saygı yok ve bu çok üzücü desteğin için teşekkür ederim.

    Mis Beril,
    Hoşgeldin !
    Cupecake biraz yamuk oldu ama olsun maksat destek. Desteğin içinde sanada çok teşekkür ederim.
    Sinirlendim yazdım :)

    YanıtlaSil